Dołącz do wygodnych mobilnych – nowa kampania PKO Banku Polskiego

„Dołącz do wygodnych mobilnych” to hasło najnowszej kampanii promującej aplikację mobilną IKO oraz PKO Konto za Zero wojna potrwa do drugiej połowy lipca Klienci PKO Banku Polskiego oraz Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO

Ruszyła kampania promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego. Bank będzie zachęcał do zarządzania swoimi finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO, której użytkownicywykonują już dziś 100 tysięcy transakcji dziennie.

Klienci PKO Banku Polskiego oraz Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO. Każdego dnia jej użytkownicy wykonują koło 100 tysięcy transakcji, zaś od startu IKO w 2013 roku wykonali ich już prawie 30 milionów. Spośród klientów korzystających z aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego najwięcej ma Konto za nic – najbardziej popularne konto osobiste.

–  Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym oraz potencjalnym klientom, że posiadanie konta oraz korzystanie z IKO pozwala monotonnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy stale pod ręką. W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna wewnątrz PKO Banku Polskim jest po to, aby nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości oraz zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji – mówi Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.

Równolegle z emisjami w telewizji, reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych i specjalizujących się w tematyce turystycznej oraz podróżniczej i VOD oraz portalach społecznościowych. Całość kreacji, wewnątrz tym materiały BTL oraz digital przygotowała Agencja Warszawa. Za kupno oraz dobór mediów odpowiada Havas Media.

Konto zbyt Zero w połączeniu z aplikacją IKO jest jednym z najbardziej nowoczesnych rachunków bankowych na rynku. Poza tradycyjnymi formami obsługi, rachunkiem oraz dołączonymi doń kartami można zarządzać nie tylko mobilnie, lecz również w serwisie internetowym iPKO. Mobilne oraz internetowe możliwości konta sukcesywnie się rozwijają. Najnowszą funkcją jest możliwość czasowego blokowania karty, co w czasie wakacji gdy idziemy na plażę czy basen, a kartę zostawiamy w hotelu jest bardzo przydatne.

Prekursor BLIKA

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego niezmiennik się bazą dla rozwijającego się w Polsce systemu płatności mobilnych BLIK, z którego obecnie korzystają klienci PKO oraz Inteligo, Alior Banku, Banku Millennium, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, Orange Finanse oraz T-Mobile Usługi Finansowe. Ich grono sukcesywnie rośnie. Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie oraz wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach i przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych i mobilnych.

Podziel się:

Ranking najlepszych kont bankowych :

ranking kont bankowych

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *