PKO Bank Polski rozpoczyna współpracę z agencją Artegence

PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór wspierającej agencji reklamowej. Wybrano agencją Artegence.

Artegence wygrała przetarg na wspierającą agencję reklamową dla PKO Banku Polskiego. Umowa została podpisana na dwa lata. Agencja odpowiedzialna będzie za działania digital i komunikację BTL.

 – Agencja Artegence dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za tworzenie komunikacji marketingowej dla PKO Banku Polskiego. selekcja nie jest przypadkowy – agencja kreuje odważne oraz oryginalne projekty bazując na najnowszych trendach oraz technologiach. Przede wszystkim będziemy chcieli wykorzystać olbrzymie doświadczenie Artegence w komunikacji w internecie – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor Pionu Marketingu oraz Komunikacji w PKO Banku Polskim.

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek. W oparciu o najnowsze trendy oraz technologie buduje projekty, które stanowią podłoże do komunikacji biznesowej. Obszary, w których się specjalizuje to: kreacja, UX & design, strategia, innowacyjne rozwiązania technologiczne, inteligentne platformy oraz data science.

Wiodąca agencją reklamową PKO Banku Polskiego jest agencja Warszawa, która odpowiada za obsługę full service – od opracowania strategii marketingowej dla Banku i poszczególnych jego produktów oraz usług po przygotowanie koncepcji oraz realizację kampanii reklamowych. W ramach współpracy z Bankiem powstały m.in. walentynkowy spot #MiłośćMamyZaZero  z udziałem youtubera Martina Stankiewicza wyróżniony przez świeży Marketing czy najnowsza reklama pożyczki gotówkowej Pozwól mini ratce zgnieść twoje raty 

Podziel się:

Ranking najlepszych kont bankowych :

ranking kont bankowych

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *