Ponad 50 tysięcy wpłat mobilnych we wpłatomatach PKO Banku Polskiego

wewnątrz grudniu 2016 r. PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom, jako pierwszy na polskim rynku, możliwość dokonywania wpłat gotówki do wpłatomatów własnych oraz potwierdzania ich kodem BLIK z aplikacji IKO. Klienci PKO Banku Polskiego oraz Inteligo wpłacili gotówkę mobilnie już powyżej 50 tysięcy razy. Zgodnie ze strategią Banku, która zakłada dalsze zwiększenie aktywności klientów w kanałach cyfrowych, zarówno aplikacja IKO, jeśli oraz sieć narzędzi samoobsługowych są nieustannie rozwijane.

Sześć miesięcy temu PKO Bank Polski jako pierwszy na polskim rynku udostępnił swoim klientom możliwość dokonywania wpłat gotówki we wpłatomatach na numer telefonu, bez użycia karty płatniczej.Taką operację wystarczy poświadczyć kodem BLIK z aplikacji IKO. Klienci PKO oraz Inteligo wysoce chętnie korzystają z tej funkcji – wpłacili gotówkę mobilnie już ponad 50 tysięcy razy!

Każdy posiadacz aktywnej aplikacji IKO może wpłacić gotówkę wyłącznie za pomocą telefonu do jednego z ponad 900 samoobsługowych urządzeń PKO Banku Polskiego w całej Polsce. Nie trzeba używać do tego karty płatniczej, a operację wystarczy potwierdzić kodem BLIK z aplikacji IKO. Gotówkę można wewnątrz ten sposób wpłacić na swój własny rachunek albo na kalkulacja innego klienta PKO albo Inteligo korzystającego z aplikacji IKO. wewnątrz tym drugim przypadku we wpłatomacie, oprócz kodu BLIK, należy także wpisać numer telefonu odbiorcy wpłaty.

– Wśród klientów PKO Banku Polskiego stale rośnie popularność urządzeń samoobsługowych, w tym w szczególności wpłatomatów. Naturalny był dla nas zatem kolejny krok, czyli umożliwienie dokonywania wpłat gotówki „mobilnie” – bez użycia karty, szczególnie że użytkownicy IKO z niecierpliwością wyczekiwali tej funkcji. Takie nowoczesne formy kontaktu z bankiem to coś, na czym zależy zarówno nam, jak oraz naszym klientom – podkreśla Justyna Piątek z Centrum Bankowości Mobilnej oraz Internetowej w PKO Banku Polskim.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy dostępności funkcji wpłat gotówki potwierdzanych kodem BLIK z aplikacji IKO klienci korzystali z niej już ponad 50 tysięcy razy, wpłacając gotówkę w łącznej kwocie ponad 50 milionów złotych. 40 proc. wpłat dokonały osoby młode w wieku 19-28 lat. Klienci PKO Banku Polskiego oraz Inteligo wpłacają gotówkę bez użycia karty do wpłatomatów najczęściej pomiędzy godziną 14 a 19 (50 proc. wszystkich wpłat), a najpopularniejszą porą jest godzina 17 (9 proc.). 73 proc. wpłat dokonali posiadacze telefonów z systemem Android, 23 proc. – iOS, natomiast 4 proc. – Windows Phone.

Sieć wpłatomatów jest coraz chętniej oraz częściej wykorzystywana przez klientów PKO Banku Polskiego oraz Inteligo do załatwiania codziennych spraw. Około 50% wpłat gotówki w oddziałach PKO Banku Polskiego wykonywanych jest za pomocą wpłatomatów – dotyczy to zarówno wpłat z użyciem karty, jak oraz IKO.

Zalety wpłatomatów PKO Banku Polskiego:

umożliwiają szybką wpłatę gotówki na rachunek bankowy/na numer telefonu, a też spłatę karty kredytowej, są darmowe dla klientów indywidualnych – posiadaczy kont oraz kart w PKO Banku Polskim oraz Inteligo, działają całą dobę – informację o najbliższym wpłatomacie można znaleźć na stronie www.pkobp.pl/poi/ lub wewnątrz aplikacji IKO, nie trzeba pamiętać numeru konta – wpłatomat identyfikuje klienta na podstawie numeru karty debetowej albo kredytowej i kodu PIN, tymczasem w przypadku wpłaty bez użycia karty potwierdzeniem jest kod BLIK z aplikacji powiązanej z kontem, wpłata trwa tylko chwilę, tymczasem środki są od razu księgowane na koncie w PKO Banku Polskim/Inteligo. Podziel się:

Ranking najlepszych kont bankowych :

ranking kont bankowych

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *