Wyróżnienie Szpalty Roku dla Banku BGŻ BNP Paribas!

Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Jury Konkursu, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, nagrodziło projekt Banku „AgroKurier – magazyn nowoczesnego rolnika” w kategorii: content marketing – rolnictwo oraz pokrewne, doceniając magazyn za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową i przemyślane podejście do formy gazety oraz sposobu oj dystrybucji.

Statuetki wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

 „AgroKurier” to autorski projekt Banku BGŻ BNP Paribas, zainicjowany w 2016 r., którego celem jest dostarczanie ciekawych, poszukiwanych oraz chętnie czytanych informacji pomocnych w prowadzeniu gospodarstw oraz firm agro. Magazyn dedykowany jest  ludziom oraz sprawom związanym z rolnictwem. Gazeta dystrybuowana jest podczas masowych imprez targowych, w których Bank bierze udział i we wszystkich oddziałach Banku BGŻ BNP Paribas.

„AgroKurier” realizowany jest we współpracy z agencją AUDE, od kilku lat przygotowującej projekty odnoszące sukcesy w konkursach custom publishing w Polsce oraz na świecie (m.in. USA, Niemcy).

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest od dziesięciu lat przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych przez wyróżnienie oraz promowanie najlepszych z nich. Power of Content Marketing Awards to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe (digital oraz print).

Podziel się:

Ranking najlepszych kont bankowych :

ranking kont bankowych

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *